Wymiana przewodów

Czytasz wypowiedzi wyszukane dla frazy: Wymiana przewodów





Temat: "Maly przeglad" w Toyocie


p.s.
jezeli to jest Twoja pierwsza wymiana oleju to wiedz, ze do tej pory
jezdziles na mineralnym ;-))

nowe auta sa nim zalewane ze wzgledu na nizsze koszty, ale
warto zmienic na full syntetyk


Witam.
Ja kilka lat temu tez przyjechalem z banka oleju do Fietza na Dabrowskiego.
Wtedy lali Mobila a jak kupowalem auto to lali Shella. Prosze coby zalali
moim dla obnizenia
kosztow ale nie zgodzili sie, podobno Toyota (gora) nie pozwala. Ale chociaz
zalali
Mobilem to skasowali jak za Shella.
W ogole bylem z Nich zadowolony, moj Ojciec tez (stali klienci). Czasami jak
przyjezdzalem
z jakims drobiazgiem (np. wymiana przewodow WN i ust zaplonu) to zrobili za
darmo - dla stalego
klienta.

EROR<


Przeglądaj resztę odpowiedzi





Temat: "Maly przeglad" w Toyocie


Witam.
Ja kilka lat temu tez przyjechalem z banka oleju do Fietza na
Dabrowskiego.
Wtedy lali Mobila a jak kupowalem auto to lali Shella. Prosze coby zalali
moim dla obnizenia
kosztow ale nie zgodzili sie, podobno Toyota (gora) nie pozwala. Ale
chociaz
zalali
Mobilem to skasowali jak za Shella.
W ogole bylem z Nich zadowolony, moj Ojciec tez (stali klienci). Czasami
jak
przyjezdzalem
z jakims drobiazgiem (np. wymiana przewodow WN i ust zaplonu) to zrobili
za
darmo - dla stalego
klienta.
| EROR<


jezeli olej spelnial narzucane przez Toyote standardy, w przypadku Corolli
jest to olej 0w40 to ASD nie ma prawa odmowic zalania
olejem klienta !!
a praktycznie mozesz zastosowac olej jaki zechcesz (tylko tani mineral
nie wplynie zbyt pozytywnie na silnik)

w instrukcji obslugi nie ma podanego producenta oleju jaki nalezy stosowac
!!

oczywiscie w ASD wola zalac wlasnym olejem, gdyz na jego sprzedazy
zarabiaja, przywozac wlasny olej pozbawiasz ich zarobku

pozdrawiam
Bob

Silver Corolla 1,4 VVT-i

Przeglądaj resztę odpowiedzi





Temat: Coś się stało w silniku w Lanosie


Jechałem na bezynie. LPG nie właczałem (automat przełacza mi na gaz
powyżej 3000, więc nie było by łatwo przeł?czyć) z reszt? jak jest zimny
to czasami mocno go dusi po przełaczeniu - tu zapewne by zdechł od razu.
Czy mam zaryzykowac właczenie gazu ? Da to jak?? dodatkow? wskazówkę ?


Na LPG przewody podlegaja o wiele wiekszym napieciom. Sproboj podjechac
do jakiegos mechanika, niech wykreci swiece, przeczysci styki i ustawi
odstep miedzy elektrodami na 0.9 mm. Jesli to nie pomoze, to wymiana
przewodow od swiec.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Coś się stało w silniku w Lanosie


Na LPG przewody podlegaja o wiele wiekszym napieciom.


ale bez przesady z tą indukcją?


Sproboj podjechac
do jakiegos mechanika, niech wykreci swiece, przeczysci styki i ustawi
odstep miedzy elektrodami na 0.9 mm.


moim zdaniem bez sensu
warto zacząć od przejrzenia wzrokowego wszystkich układów a dopiero pózniej
zabieranie się za wykrecanie czegokolwiek i jazda do mechanika.


Jesli to nie pomoze, to wymiana
przewodow od swiec.


diagnozujesz jakbys był pewien usterki, po co chłopak ma wyrzucać 100zl na
przewody skoro mogą być sprawne, nawet w przypadku uszkodzenia jednego
silnik powinien wchodzic na obroty.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Jak domino :/
Jakiś czas temu sprzęgło "wpadło" mi w podłogę. Okazalo się, że mam
przetart przewód z hydrauliki. Po rozebraniu połowy auta i wymianie
tegoż okazało się, że całość byłaby w doskonałym stanie gdyby nie
pieprzony klips plastikowy za 3 PLN, którym ów przewód zamocowano do
karoserii. Przewód wisiał więc sobie luźno, a że był z aluminium wię po
jakimś czasie powstała w nim piękna dziurka, która płyn sobie wylazł.
Naprawa jednak nie kosztowala mnie 3 PLN ale 350 PLN. Pozatym sama
wymiana przewodu trwała 5 minut ale dotarcie do niego i ponowne złożenie
wszystkiego do kupy prawie 2,5 godz.
Soją drogą nie wiedziałem że po odlaczeniu akumulatora trzeba
"zaprogramować" szyby opuszczania się. Musiałem podnieść przycisk przy
zamkniętej szybie na jakies 5 sek. przy każdych drzwiach.
eeeech...
Ciekaw jestem czy komuś przytrafiła sie taka przygoda, gdzie awaria
części za powiedzmy 10 PLN spowodowała naprawę za 1000 PLN :)

Pozdrawiam

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Jak domino :/
WielkaBakteria pisze:

Jakiś czas temu sprzęgło "wpadło" mi w podłogę. Okazalo się, że mam
przetart przewód z hydrauliki. Po rozebraniu połowy auta i wymianie
tegoż okazało się, że całość byłaby w doskonałym stanie gdyby nie
pieprzony klips plastikowy za 3 PLN, którym ów przewód zamocowano do
karoserii. Przewód wisiał więc sobie luźno, a że był z aluminium wię po
jakimś czasie powstała w nim piękna dziurka, która płyn sobie wylazł.
Naprawa jednak nie kosztowala mnie 3 PLN ale 350 PLN. Pozatym sama
wymiana przewodu trwała 5 minut ale dotarcie do niego i ponowne złożenie
wszystkiego do kupy prawie 2,5 godz.
Soją drogą nie wiedziałem że po odlaczeniu akumulatora trzeba
"zaprogramować" szyby opuszczania się. Musiałem podnieść przycisk przy
zamkniętej szybie na jakies 5 sek. przy każdych drzwiach.
eeeech...
Ciekaw jestem czy komuś przytrafiła sie taka przygoda, gdzie awaria
części za powiedzmy 10 PLN spowodowała naprawę za 1000 PLN :)

Pozdrawiam

Element za ~~200PLN spowodował naprawę za 6kPLN...

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Jak domino :/

WielkaBakteria wrote:
Jakiś czas temu sprzęgło "wpadło" mi w podłogę. Okazalo się, że mam
przetart przewód z hydrauliki. Po rozebraniu połowy auta i wymianie
tegoż okazało się, że całość byłaby w doskonałym stanie gdyby nie
pieprzony klips plastikowy za 3 PLN, którym ów przewód zamocowano do
karoserii. Przewód wisiał więc sobie luźno, a że był z aluminium wię po
jakimś czasie powstała w nim piękna dziurka, która płyn sobie wylazł.
Naprawa jednak nie kosztowala mnie 3 PLN ale 350 PLN. Pozatym sama
wymiana przewodu trwała 5 minut ale dotarcie do niego i ponowne złożenie
wszystkiego do kupy prawie 2,5 godz.
Soją drogą nie wiedziałem że po odlaczeniu akumulatora trzeba
"zaprogramować" szyby opuszczania się. Musiałem podnieść przycisk przy
zamkniętej szybie na jakies 5 sek. przy każdych drzwiach.
eeeech...
Ciekaw jestem czy komuś przytrafiła sie taka przygoda, gdzie awaria
części za powiedzmy 10 PLN spowodowała naprawę za 1000 PLN :)

Pozdrawiam

Eh,!  Przy okazje czegos sie nauczyles i zdobyles nieco doswiadczenia w
swiecie motoryzacji.
Jest dzis taki czas ze 'za nauke sie placi'. Szkoda tylko ze az tak drogo.
Isnieje jeszcze cos takiego jak przeglady zapobiegawcze. Dobre oko
doswiadczonego i uczciwego fachowca prawdopdobnie zapobiegloby zbednemu
wdatkowi.  Niekiedy pomaga rowniez wlasna okresowa inspekcja tego co
znajduje sie nie tylko pod maska ale i pod autem, lecz do tego potrzebna
jest odrobina zainteresowania oraz nie wielkiej wiedzy w zakresie
mechaniki pojazdowej.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Przewody Wysokiego Napiecia


...a poważniej, to wszystko zależy od warunkow w jakich przewody sa
eksploatowane. jedyne co moze sie z nimi dziac, to oslona moze
pękać/parcieć, a końcówki mogą się co najwyżej brudzić. Przewody nie są
drogie i raz na jakiś sensowny czas można je wymienić.


warunki sa typowe (normalna eksploatacja w polskich warunkach). Rozumiem, ze
fakt,ze przewody nie sa drogie, nie jest argumentem za tym, zeby raz na
jakis czas je wymienic ? :) (bo magnetyzery tez nie sa drogie :) ) Czyli
wzrokowa ocena stanu przewodow + np. sprawadzenie w ciemnosci, czy nie
'skacze iskra' (nie ma przebicia) wystracza do podjecia decyzji o wymianie
przewodow i zadne 'bajdurzenie' krawaciarzy o systematycznej wymianie co x
czasu nie nalezy traktowac powaznie.

(oczywiscie zakladam tez, ze nic specjalnego z autem sie nie dzieje - jak
jezdzil, tak i jezdzi).

pzdr
Bod__

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Przewody Wysokiego Napiecia

Czyli wzrokowa ocena stanu przewodow + np. sprawadzenie w
ciemnosci, czy nie 'skacze iskra' (nie ma przebicia) wystracza do
podjecia decyzji o wymianie przewodow


Jak pojawia się aureola na przewodach, to już jest dosc pozno. Dobrze
jest poprosic mechanika zeby podczas wymiany plynow czy innej okacji
sprawdzil stan napiecia na poszczegolnych swiecach. Jak bedzie nierowno,
to mozna sprawdzic czy to swieca szwankuje, czy przewody nadaja sie do
wymiany.


i zadne 'bajdurzenie' krawaciarzy o systematycznej wymianie co x
czasu nie nalezy traktowac powaznie.


To tak jakbys mial wymieniac opony co okreslony czas nie zwracajac uwagi
na ich stan zuzycia, tak profilaktycznie ;o)

W telewizorze tez masz przewod wysokiego napiecia i nikt nie każe Ci go
wymieniać co jakiś czas ;o) Różnica jednak polega na tym, że przewód WN
w telewizorze ma komfortowe warunki: nie pracuje w dużym przedziale
temperatur, nie jest zawilgocony, nie brudzi się błotem, olejami etc.
Przecież przewody WN nie są elementem mechanicznym i podlegają jedynie
starzeniu się materiału ze wzgl. na warunki eksploatacji i nie zuzywają
się ze wzgl na ilość elektronów które przez nie przelecialy.

teraz już chyba wszysko jasne ;o)

pozdr.
Andrzej

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Przewody Wysokiego Napiecia


On Mon, 25 Oct 2004 10:41:03 +0200,  babla wrote:
| Czyli wzrokowa ocena stanu przewodow + np. sprawadzenie w
| ciemnosci, czy nie 'skacze iskra' (nie ma przebicia) wystracza do
| podjecia decyzji o wymianie przewodow
Jak pojawia się aureola na przewodach, to już jest dosc pozno. Dobrze
jest poprosic mechanika zeby podczas wymiany plynow czy innej okacji
sprawdzil stan napiecia na poszczegolnych swiecach. Jak bedzie nierowno,
to mozna sprawdzic czy to swieca szwankuje, czy przewody nadaja sie do
wymiany.


Hm .. a ktory mechanik dysponuje odpowiednim miernikiem ?

J.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: czy opel naprawde sie tak psuje?

Same zadowolone Kadety i Ascony. :-)
A gdzie Vectry? Astry? Astry II? Omegi?


Ja jezdze Omega A z 92r i tez sobie chwale.
Nie mialem zadnej powaznej awarii, ma 215kkm, sam zrobilemm juz ponad 30kkm.
Co robilem:
- wymiana klockow i tarcz hamulcowych,
- wymiana jednego czujnika od ABS,
- wymiana tlumika srodkowego w zeszlym roku, koncowego w tym roku
- zaprawki lakiernicze na tylnych nadkolach :o((
- wymiana rozrzadu i paskow klinowych,
- wymiana przewodow paliwowych miedzy przednim blotnikiem a silnikiem (w
zeszlym  roku mi ASO wymienili ale wstawili zwykly przewod nie olejowy, bez
zbronjenia no i musialem go nie dawno wymienic sam, nie ma jak ASO)
- lewa koncowke drazka,
Wiecej nie pamietam, nie wymienilem filtrow, swiec, przewodow i plynow.
Pozdrawiam Adam
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: C5


MichałG napisał(a):
| Co oznacza komunikat 'anomalie antipollution'? (fr) "Antipollution fault"
| (ang)
| C5 (2004) po ok godz jazdy.
czyli pewnie diesel i klopoty z filtrem czastek stalych...

| Wg instrukcji - "skontaktować sie z ASO". Czego sie spodziewać ?
generalnie duzych kosztow :(


Na szczeście tylko wymiana przewodu do 'elektozaworu' .... nie dopytywałem
jakiego- za 25,50 zł
:-)

Pozdrowienia
Michał

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Problem przy mocnym wcisnieciu gazu


"Sawo" <s@alpha.net.plwrote in message



Obstawiam na kable wysokiego napiecia.


no i prawdopodobnie masz racje
moja autko po zagazowaniu zachowywalo sie podobnie
wymiana przewodow + kopulki rozdzielacza rozwiazala problem

pzdr
paulo

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Tico 800 czy Cinquecento 900 ???


Coś mi tu nie pasuje - w jednym z postów napisałeś, ze chcesz auto jak
najnowsze max 6 lat a rozważasz CC z 94 roku?


Przez chwilę się zastanawiałem nad tą ofertą. Na plus to to że miało LPG i
było tańsze o około 1500zł ...
Ale po dłuższym zastanowieniu stwierdziłem że jednak bardziej niż na LPG
zalezy mi na jak najnowszym aucie i o aucie z jak najmniejszym przebiem i
najlepiej z pewnego źródła.


Sam miałem okazję jeździć Tico parę razy i oprócz tego, że faktycznie jest
nieładne, a zawieszenie nieodparcie przywodzi na myśl taczki to jednak w
porównaniu z CC, który też miałem okazję prowadzić Tico wypadło
zdecydowanie na plus.


Fajnie. Już zdecydowałem się na Tico. Myslę że po 15 listopada będe miał
takie auto (jak wszystko wypadnie ok).


Na Twoim miejscu, wybierając między CC a Tico, kupiłbym Tico - tym
bardziej, że masz na oku autko z pewnych rąk i w rozsądnej (bazuje na
opiniach z grupy) cenie. I w zyciu bym do tego gazu nie ładował - nie
zapominaj o tym, że gaz to nie tylko koszt instalacji, ale też droższe
przeglądy, częstsze wymiany przewodów WN, różne regulacje i dodatkowe
problemy itp itd.


Dlatego po konsultacji ze znajomym mechanikiem zrezygnowałem. Choć mocno
napaliłem się na LPG ale mechanik wybij mi to z głowy :)

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: LPG mniejsze przewodzenie-UNO 1.0
Uno 1.0 fire z sierpnia 2000 ,instalacja LPG założona 2 tygodnie temu.
Wiadomo że LPG ma mniejszą przewodność elektryczną niż benzyna ,polecacie
jakieś lepsze świece dla polepszenia pracy,trochę mi się przymólił,myślałem
też o wymianie przewodów na jakieś lepsze lub magnetyzer.
Pozdrowienia
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: koniec ery LPG ?
Cavallino pisze:


| Almera 1,5 98 koni

No właśnie.
Dla podobnego diesla policz sobie 5 l.


Przy jeździe 50% miasto 50% trasa nic z tego :-)


I ani razu awarii instalki gazowej?
Żadnych remontów układu zapłonowego?
Nie wierzę.


Czy wymiana przewodów (były od nowości 5 lat) i świec po 2 latach,
parownika po 3 latach, wydechu co 2 lata to coś nadzwyczajnego?

Fakt była jedna awaria (nie chciał jechać a powodem był "niestyk" wcieło
  iskrę ale w żaden sposob nie da sie tego powiązać z lpg.
Psuły się inne rzeczy jak to w skarbonce bez dna.


Czyli dodaj do tego dodatkowe 200 zł na przeglądy (samej instalki).
Minimum.


6% ? :-)
Nie brnij dalej w awaryjność bo diesle też się psują, zresztą tak jak
wszystko.

zch

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: koniec ery LPG ?


Cavallino pisze:

| Almera 1,5 98 koni

| No właśnie.
| Dla podobnego diesla policz sobie 5 l.

Przy jeździe 50% miasto 50% trasa nic z tego :-)


Zależy jak kto jeździ.


| I ani razu awarii instalki gazowej?
| Żadnych remontów układu zapłonowego?
| Nie wierzę.

Czy wymiana przewodów (były od nowości 5 lat) i świec po 2 latach,
parownika po 3 latach, wydechu co 2 lata to coś nadzwyczajnego?


I to wszystko?
Przez 7 lat.
No to szczęściarz jesteś.
Ale liczenie na szczęście deczko nierozważne jest.


| Czyli dodaj do tego dodatkowe 200 zł na przeglądy (samej instalki).
| Minimum.

6% ? :-)
Nie brnij dalej w awaryjność bo diesle też się psują, zresztą tak jak
wszystko.


Zgadza się.
I właśnie dlatego mam diesla a nie lpg - dłuższą gwarancję ma. ;-)

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: UNO vs. Favorit co wybrać????
"Bart" <bonoed@poczta.onet.plwrote in
news:1e03.00000387.400ba171@newsgate.onet.pl:


Miałem UNO 1.0 (45S) przez 3 lata). Rocznik 93, w momencie zakupu miał
przejechane 70kkm (kosztował 8600zł). Jakże się cieszę że go


[ciach]

Moze ktos go nie szanowal. Z opisanych przez ciebie usterek u mnie bylo 0
:-) Kupilem przy 40kkm, sprzedalem od reki (w rozliczeniu) przy 90kkm. Poza
serwisami usterki:
- wymiana przewodu hamulcowego,
- dwa razy podswietlenie tablicy (jezdze zawsze naswiatlach)
- czyszczenie ciegiel od biegow (zasyfily sie przy jakis 60kkm i zaczely
ciezko chodzic,
- uszkodzenie silownika od szyby
- akumulator

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Pug306 vs MB190 - bo nie mam czym jezdzic.


| Pompa nie powinna paść wcale - o ile był wymieniany płyn i gruchy w
| dobrym  stanie - a takie auto trzeba kupić a nie zajechane.
| Zresztą pompa jak już to nie pada z dnia na dzień.
| A jak padnie no to pewnie parę setek zł kosztuje ale dokładnie to nie
| wiem  ile.
| Ale można brac używaną - jak nie ze szrotu to z rozbitka.
| IMO największe niebezpieczeństwo to nie awaria pompy ale pęknięcie
| przewodu - bo to może stać się nagle (ale to chyba też bardzo rzadko się
| zdarza).
| I na przewody trzeba co jakiś czas zwracać uwagę - czy nie za stare już.
No to wychodzi mi, że mogę i owszem kupić, jak znajdę w dobrym stanie,


Kupic niezajezdzonego ...


wymienić wszystkie przewody, "gruchy" i coś tam jeszcze i powinno
jeździć..


... wyczyscic uklad, sprawdzic sfery, zalac swiezym LHMem, zrobic poprawki
mechaniczne (zawieszenie, paski, etc) jak w kazdym innym aucie ...


Chyba za dużo tych jeżeli, jeśli i tak dalej.


... i jezdzic ;)

Napewno w wypuscie Mk2 tj. od konca '94 i pozniej nie powinienes miec
koniecznosci wymiany przewodow wysokiego cisnienia. Wszystko zalezy od tego
ile kasy masz i chcesz przeznaczyc na zakup i czy ci wystarczy.

Jak myslisz o Mercu 190tce na powaznie (mul do tluczenia na codzien, bez
zwazania na stan techniczny), to lepiej sobie XM'a odpusc.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Pug306 vs MB190 - bo nie mam czym jezdzic.
Maciej Machacz <xe@interia.plnapisał(a):


Napewno w wypuscie Mk2 tj. od konca '94 i pozniej nie powinienes miec
koniecznosci wymiany przewodow wysokiego cisnienia. Wszystko zalezy od tego
ile kasy masz i chcesz przeznaczyc na zakup i czy ci wystarczy.


W sumie nie chcę przekroczyć 15000 a najchętniej 12000 - na gotowo,
uwzględniając opłaty i ubezpieczenie.


Jak myslisz o Mercu 190tce na powaznie (mul do tluczenia na codzien, bez
zwazania na stan techniczny), to lepiej sobie XM'a odpusc.


Myślę najpoważniej - to jest zdecydowany faworyt. Widzę tylko trzy wady -
pierwsza że to mercedes (fanaberia, wiem), druga to wiek a trzecia to to, że
baaardzo trudno znaleźć 190 z czymś więcej niż centralny zamek i elektryczne
prawe lusterko... (silnik 2,6 raczej nie wchodzi w grę).

Pozdrawiam.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Pug306 vs MB190 - bo nie mam czym jezdzic.


| Napewno w wypuscie Mk2 tj. od konca '94 i pozniej nie powinienes miec
| koniecznosci wymiany przewodow wysokiego cisnienia. Wszystko zalezy od
| tego  ile kasy masz i chcesz przeznaczyc na zakup i czy ci wystarczy.
W sumie nie chcę przekroczyć 15000 a najchętniej 12000 - na gotowo,
uwzględniając opłaty i ubezpieczenie.


Za 15k ta kwote kupisz XM'a Mk2 95-97 wlacznie z doprowadzeniem go na tip
top, z wydatkami typu opony, ubezpieczenia i takie tam - o ile znajdziesz
DOBRY egzemplarz, a to bedzie trudne.

Z 12k bedzie ciut gorzej.


| Jak myslisz o Mercu 190tce na powaznie (mul do tluczenia na codzien, bez
| zwazania na stan techniczny), to lepiej sobie XM'a odpusc.
Myślę najpoważniej - to jest zdecydowany faworyt. Widzę tylko trzy wady -
pierwsza że to mercedes (fanaberia, wiem), druga to wiek a trzecia to
to, że  baaardzo trudno znaleźć 190 z czymś więcej niż centralny zamek i
elektryczne  prawe lusterko... (silnik 2,6 raczej nie wchodzi w grę).


No coz, albo komfortowy dupowoz z bajerami typu elektryka i klima - albo
prosty mul do tluczenie sie dzien w dzien bez zadnego wypasu.

Twoj wybor ;)

Z "klasykow" mozesz sprobowac rozwazyc tez P406.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Toyota Yaris - zakup uzywanego
On Sr, 29 paz 2003 13:07:18 GMT Teq wrote:


Planuje zakup Toyoty Yaris 2 moze 3 letniej, na pewno bede
kupowal w komisie albo u dealera albo w typowym autokomisie i
wlasnie w zwiazku z tym, na co zwrocic szczegolna uwage,


trudno powiedziec, samochod nie cierpi na zadne niedomagania
najgorsze czego mozesz sie spodziewac to halasujaca tylna kanapa,
obluzowana szyba w dzwiach przednich i w niektorych egzemplarzach
swist od uszczelek drzwi

2 letni samochod powinien byc jeszcze na gwarancji wiec sprawdz
czy posiada gwarancje (3 lata mechanicznej, 12 lat na perforacje)

sprawdz w czasie jazdy czy nie halasuje tylna kanapa, nic nie
swiszczy w drzwiach i jezeli samochod ma powypadkowa przeszlosc to
gdzie byl naprawiany

zapytaj czy samochod byl objety akcjami serwisowymi:
- sprawdzenie dokrecenia srub zawieszenia
- wymiana przewodow hamulcowych

najlepiej szukaj egzemplarzy wyprodukowanych we francji


Myslalem o najtanszym 1.0 Terra


najtanszy to 1.0 base ale nie polecam (brak wspomagania, kola 13")

poczytaj:
http://acn.waw.pl/bigman/yaris/

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Ilość samochodów w rodzinie mi się powiększy :)


| ja mam auto z LPG i nie mam problemow..

ja tez mam auto z lpg, co wiecej mam tez wersje tego samego auta z dieslem
a
ponadto mam tez w domu samochod porownywalny z jetta - passata z 86r.
dlatego mam jakie-takie pojecie o ekspoloatacji i musze stwierdzic ze
diesle
sa o wiele bardziej bezproblemowe niz benzyniaki.


I Diesel jest tańszy w utrzymaniu, odpadają wymiany przewodów WN i świec(bo
żarowych w ciągu 5 lat wymieniony był jeden komplet), diesel bez problemu
robi duże przebiegi i nie szkodzi mu to tak jak benzynie, benzyna zrobi 300
000 km i tylko remont, diesel 300 000 i dopiero zaczyna trochę kopcić. Ja
Jettą regularnie co rok wywożę spore ilości warzyw ( około 3 przyczep ) z
działki mojej babci, i nie mam żadnego problemu.
A wiek samochodu to też spora zaleta.
Jetta ma już swoje lata to wjechać nią w pole nie żal.
Jak ojciec przestawił przed blokiem słupek osiedlowy to trochę się zderzak
zarysował i przesunął na śrubach, też nie było problemu dwa walnięcia
młotkiem trochę papieru ściernego i po kłopocie. A w takiej Nexii, zderzak
by się pewnie połamał potem lakierowanie itd. jakie koszta.
Wszystko w samochodzie jest tak zrobione że drobniejszych napraw mogę sobie
dokonać na parkingu pod blokiem, a jak trzeba kupić jakąś część to kosztuje
grosze, ostatnio za kierunkowskaz przedni kompletny zapłaciłem 17 zł :)
A ciekawe ile by kosztował do Nexii?

Pozdrawiam !

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Ile za przegląd?


Zbigniew Bublinski wrote:
| Np. przegląd robiony u Kiljańczyka, dnia 1998-12-10 przebieg 30 280 km.

| 122,00 zł       Regulacja luzów zaworowych

W tym silniku nie ma hydraulicznych popychaczy ?


Okazuje się, że nie - silnik 1.6 90KM/1996r


|  14,93 zł       Olej przekładniowy TRX 0.5 L

A w wielu samochodach sie nie wymienia.


To chyba była dolewka do wspomagania kierownicy -
- przewody wysokociśnieniowe zaczynały się "pocić".
Klasyka w tym modelu, ale wymiana przewodów to ok. 900 zł
a dolewki - jak wyżej.


| 1705,55 zł      - Tyle zapłaciłem

No coz - wyrazy wspolczucia...


W sumie na samochód nie narzekałem, ale serwis zmieniłem...
Slaw

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: kiedy wymiana przewodów wys.napiecia?
Witam
Kupilem niedawno astre classik 1999 i ma przejechane 77tys. Auto jest z 1
reki i nic nie bylo wymieniane oprocz oleju i filtrow. Zmieniam rozrzad i
kupuje nowe swiece zaplonowe bo tamte jeszcze nie byly zmieniane i tutaj
nurtuje mnie pytanie co jaki czas wymienia sie przewody wysokiego napiecia?
Wizualnie sa juz troszeczke pomarszczone
Pozdrawiam
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Do fachowcow nie od parady - twady pedal, mala sila
 Witam,

 W poście <ft0nv4$m2@nemesis.news.neostrada.pl
 Mortek <mor@WYTNIJautograf.plm.in. napisał(a)::


Stawiam flache za postawienie trafnej diagnozy. Za poparcie swojej
propozycji sensownym argumentem stawiam nawet dwie flachy ;)


Poproszę flaszkę (Finladia cytrynowa)

Miałem to samo dokładnie, okazało się, że układ nie był szczelny, po
podłączeniu dużego ciśnienia do układu wyciek pojawił się na przewodzie do
tylnego prawego koła praktycznie natychmiast. Pękniecie było na tyle małe,
że płynu ubywały śladowe ilości i śladowe ilości powietrza dostawały się
układu. Po wymianie przewodów problem znikł. Jakby pompa była padnięta, to
hamulce nawet po odpowietrzeniu by się nie poprawiły.

Pozdrawiam

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Escort 1.6 CVH 1991 - dławi się - ki czort?
-ZED- <wroc@tnijto.polbox.comnapisał(a):


Hej!

Escort 1,6 CVH LJF 1991. Benzyna.

Dławi się przy ujęciu lub dodaniu gazu. Przy jeździe ze stałą prędkością
też mu się zdarza "przerywać". Dzieje się tak od około tygodnia.
Odczuwalne jest to w przedziale do ok 2500rpm. Dzieje się tak tylko
na obciążonym silniku - szarpie. Na nieobciążonym - normalna praca.
Niskie obroty - w normie.
Wymiana świec i kabli pomogła tyle, co umarłemu kadzidło.
Osiągi w normie, spalanie w normie. O co mu chodzi i gdzie szukać usterki?


Też Hej!

Mama takiego escorta (tylko LUK - ale reszta danych taka sama) I objaw mialem
taki sam. I tak samo kombinowałem. Ale okazało się że: połączenia przewodów
zasilających układ zapłonowy zaśniedziały albo sie poluzowały. W trakcie
jazdy pojawiały się przerwy i auto szrpało. Pomoła wymiana przewodów
elektrycznych. I jak ręką odjął.

Pozdrawiam
peter

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Escort 1.6 CVH 1991 - dławi się - ki czort?
Hej!

" Peter" <serce.serce1.WYT@gazeta.plnapisał w wiadomości
 


zasilających układ zapłonowy zaśniedziały albo sie poluzowały. W trakcie
jazdy pojawiały się przerwy i auto szrpało. Pomoła wymiana przewodów
elektrycznych. I jak ręką odjął.


Których? Tych do świec? Wymienione. Nie pomogło. :-)

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Uciazliwosci jazdy na gazie


Określenie "zdarzajace się strzały" jest IMHO na wyrost, ja na razie
(półtora roku na gazie) miałem jeden, ewidentnie z mojej winy (stare
przewody). Silnik nawet nie zgasł, nie wiem czy przełaczył się na


Podpisuje sie pod powyzszym.Takze przez jakis czas mi strzelalo.
Pojechalem za miasto (w ciemna ciemnosc) troche pogazowalem
-  no i zgadnijcie  -  na przewodach mala elektrownia.
Po wymianie przewodow jazda jak w bajce szczegolnie przy LPG = 1,15 zl/l

Ford Escort 1,6 16V

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Mitsubishi, 5 bieg i maksymalnie 120 km/h. Dlaczego ?


Dziwna sprawa z moim samochodzikiem - mitsubishi mirage rocznik 90-ty.
Zaczne od tego ze nie jest to samochood pierwszej mlodosci na liczniku 160
tys, cyknięte przez 14 lat. W silniku w zasadzie nic nie bylo robione. Nie
stuka nie wali, pracuje cicho. Kiedy potrzeba startuje szybko jest  zrywny
i
dynamiczny. Chociaż czuje, że momentami się ślizga. Nie czuje mocy pomimo
sporych obrotów (3 - 4 bieg). Ostatnio mialem okazje glebszego
przycisniecia
i co... 3 - 4 - 5 i na liczniku aż 120 km/h (wersja amerykańska poj. 1500
/
92 KM ). Gaz do oporu droga prosta i koniec... Silnik na dobra sprawe
wył...
nie wiem ile bylo obrotów bo to skromniejsza wersja nie wyposazona w
obrotomierz.


Mirage to chyba amerykański Lancer ?
U mnie przed wymianą pierścieni (za drugim razem bo za pierwszym mechanik
był do d.. i wsadził 3 z 4 te same) czasami nie łączył przewód WN od 1
cylindra i objawy były podobne. Po wymianie przewodów wszystko wróciło do
normy. A co do przebiegu to wystarczy zaoszczędzić trochę na oleju i silnik
200.000 nie dożyje. mam znajomego który ma Lancera z 400.000 przebiegiem i
chodzi jak ta lala.
Idź do dobrego mechanika a na pewno Ci pomoże. (Dobry to nie znaczy taki
który ma dobrze wyposażony warsztat !!!)

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Mitsubishi, 5 bieg i maksymalnie 120 km/h. Dlaczego ?


Marek P. wrote:
Mirage to chyba amerykański Lancer ?


Mirage to ... hmm wiem ze to europejski Colt.


U mnie przed wymianą pierścieni (za drugim razem bo za pierwszym
mechanik był do d.. i wsadził 3 z 4 te same) czasami nie łączył
przewód WN od 1 cylindra i objawy były podobne. Po wymianie przewodów
wszystko wróciło do normy.


Przewody zmieniane, kopulka, swiece...


A co do przebiegu to wystarczy
zaoszczędzić trochę na oleju i silnik 200.000 nie dożyje. mam
znajomego który ma Lancera z 400.000 przebiegiem i chodzi jak ta lala.
Idź do dobrego mechanika a na pewno Ci pomoże. (Dobry to nie znaczy
taki który ma dobrze wyposażony warsztat !!!)


Poprzedni wlasciciel śmigal na polsyntetyku - quakerze. Rok temu wlali mi
texaco tez polsyntetyk. Anyway nie znam sie na olejach... W sierpniu wlewam
juz mineralny. Tak czy inaczej ten na bagnecie jest troche przypalony...

Dzieki za rady ;)

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: szarpanie na niskich obrotach... :-(


Od jakiegoś czasu odczuwam jakby szarpanie silnikiem przy niskich obrotach
zmieniałem niedawno, pomogłaby może zmiana świec i przewodów WN? Nie


Kable WN- od tego bym zaczal. U mnie bylo to samo i problemy znikly calkowicie po wymianie przewodow.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: szarpanie na niskich obrotach... :-(


| zmieniałem niedawno, pomogłaby może zmiana świec i przewodów WN?
Kable WN- od tego bym zaczal. U mnie bylo to samo i problemy znikly
calkowicie po
wymianie przewodow.


Tez mialem taki przypadek. Warto sprobowac :-)

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: szarpanie na niskich obrotach... :-(


| Kable WN- od tego bym zaczal. U mnie bylo to samo i problemy znikly
calkowicie po
| wymianie przewodow.


Również zgadzam się z tym...
Przerabiałem to 2 tygodnie w temu w Passacie...
Tyle że mnie diagnoza niestety kosztowała...

Pzdr
Emil

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: LPG i kilka pytan
qwert10@poczta.onet.pl napisał(a):


1) Jezeli LPG jest dobrym rozwiazaniem dlaczego producenci aut nie
przystosowuja ich do tego paliwa ??? (Chyba Peugeot cos kombinowal z 406-tka,
ale chyba te proby nie odniosly spektakularnego sukcesu)


Dobre instalacje (z wtryskiem) sa drogie. Poza tym butla zajmuje duzo
miejsca.


2) Dlaczego "trzymaja sie" tradycyjnego paliwa ???


Wlasnie dlatego. Silniki nie sa dostosowane do strzalow gazu pod
maska, immanntna cecha tradycyjnych instalacji.


3) Moze nie jest jednak tak rozowo jak przekonuja uzytkownicy LPG i wlasciciele
zakladow montujacych te instalacje ???


Nie jest:
- mniej miejsca na bagaze
- strzaly pod maska
- wysokie wymagania co do instalacji wysokiego napiecia, koniecznosc
czestszej wymiany przewodow WN i swiec
- klopotliwa regulacja

W praktyce zalezy od konkretnego przypadku, rodzaju samochodu,
przebiegow, wrazliwosci na mniejsza ilosc miejsca w bagazniku.
Ja myslalem o LPG w samochodzie zony ale zaniechalem: plastikowy
kolektor (koniecznosc drogiej instalacji wtryskowej), stosunkowo male
przebiegi, zona by mnie wyklela gdyby jej cos w samochodzie wybuchlo -
swiety spokoj nie ma ceny.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: CC 700 POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Marek Nowicki <mnowi@phys.put.poznan.plwrote:
CC 700 rok 94 kupilam w zeszlym roku w grudniu z malym przebiegiem od
dalera i
od poczatku mam z nim problem, ktory pojawia sie jak grom z jasnego
nieba.
Samochod traci moc,dlawi sie, robi zabki  i przestaje chodzic.Proby
odpalenia


Pierwszy etap to wymiana przewodow od swiec.
Drugi etap to wymiana swiec.
Trzeci etap to przyjrzenie sie pompie paliwa
Czwarty etap to sprawdzenie droznosci przewodow od baku do pompy
Piaty etap to sprawdzenie czy w baku nie ma jakichs smieci. Sprobuj nalac
po zatankowaniu do pelna jakies 0.5 litra denaturatu. Byc moze w baku
jest woda i ona po zaciagnieciu do cylindra powoduje te efekty.
Szosty etap to sprawdzenie szczelnosci cylindrow.

Siodmy etap, to wymiana komputera o ile taki jest. Piszesz, ze to rok 94,
chyba nie ma katalizatora, wiec masz nieco uproszczone zadanie.

Osmy etap, to sprzedanie ;)

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Dlaczego silnik gasnie w czasie jazdy - Opel


Mam problem
Ostatnio zgasl mi kilka razy silnik w moim Oplu.
Ostatni raz bylo to przy jezdzie na 5 biegu - wiadomo hamulce wtedy slabo
dzialaja....

Oczywiscie po kilku sekundach dziala wszystko OK.
Zawsze dzieje sie to w dni kiedy pada albo wlasnie przestalo padac.


Przewody wysokiego napięcia lub też przebicie na aparacie zapłonowym - np
dużo syfu się na nim zgromadziło i gdy nasiąknie to przewodzi prąd.
Miałem podobnie w Tipo - ustało po wymianie przewodów

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Wybuchajacy gaz
    Witaj!
Zalezy w jaki sposob silnik jest gazem zasilany.
Jezeli mieszanka podawana jest z powietrzem, to zwroc uwage na szczelności
polaczen.
Przy zakladaniu instalacji (nowej) zalaca sie wymiane przewodow do swiec
oraz filtra powietrza. Po jakims czasie do filtra tez trzeba zajrzec
(wymienic). Wazna jest rownomiernosc zasilania. Raz na jakis czas zaleca sie
spuszczenien osadow gazu (takie tlustawe :) ). Nie wiem jaka masz
instalacje, wiec nie powiem Ci jak masz to zrobic. Wazne jest takze w jaki
sposob jest to sterowane, niespodzianki moga sie zdarzyc przy rozregulowanej
elektronice, czy niepelnym wylaczeniu zasilania benzyna.
Dla przypomnienia: uklad zasilania gazem podlega okresowym przegladam.
Sluzby drogowe (takie niebieskie pojazdy z niedopasowanymi w kolorze
drzwiami :) ) moga podczas kontroli drogowej, dokumentu zaswiadczajacego o
homologacji instalacji oraz jej przegladu (nie wiem jak z homologacja inna
niz polska :( ). Inna mozliwosc to slabej jakosci gaz. Sam poruszam sie
Meganem z gazem. Zatankowalem jakis czas temu zdrowo przeplacajac gaz na
jednej ze stacji benzynowych miedzynarodowego koncernu ("...a skad Pani ma
ten zegarek....") i myslalem, ze musze sie przywitac z servisem: fatalne
przyspieszenie, praca silnika glosna i nieregularna, kilkakrotnie zgasl,
etc. Zatankowanie w zwyklym (stalym dla mnie) miejscu rozwiazalo problem.
Wiem, ze jest to duzo informacji i pewnie niewiele Ci pomoga, ale moze na
cos wpadniesz.
Trzymaj sie i szerokiej drogi
Zden
Megane-"blask krzemu"
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Do mechanika czy do elektryka ?


| Poradźcie sympatyczni grupowicze. Honda Civic 1,3, przez ostatni rok


Pozatym ze NTG to 1 czynnosc to sprawdzenie cewki WN a 2 to wymiana
przewodów WN a najlepiej sproboj pokrecic w ciemnym miejscu i zobacz czy nie
masz dyskoteki pod maska.
A jak masz male doswiadczenie to do jakiegos uczciwego mechaniora :)

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Do mechanika czy do elektryka ?


| | | Poradźcie sympatyczni grupowicze. Honda Civic 1,3, przez ostatni rok

Pozatym ze NTG to 1 czynnosc to sprawdzenie cewki WN a 2 to wymiana
przewodów WN a najlepiej sproboj pokrecic w ciemnym miejscu i zobacz czy
nie masz dyskoteki pod maska.
A jak masz male doswiadczenie to do jakiegos uczciwego mechaniora :)


No nie no spokojnie, jakby coś było nie tak z WN to by pierw wypadał
cylinder, poza tym że kolega napisał że go kopie to nie wiadomo czy kopie bo
wepchał palec tam gdzie nie trzeba (co nie koniecznie oznacza uszkodzone
kable) czy elektrostatycznie go kopnął samochód :P

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Escort i kolektor plastikowy? 97r


Czy komus strzeli juz moze od uzywania instalacji gazowej?


nie znasz dnia ani godziny:)
ale jesli dbasz o przeglady ,
wymiane przewodów i świec
to prawdopodbieniśtwo ze wystrzeli jest minimalne
ale zasze istanieje minimalne ryzyko

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: LPG jakie dodatkowe koszty oprocz instlacji ?
Witam , pytanie jak w tytule.
Za tego co wiem to dochodza koszty dodtakowe

- wpis do dowodu o isntalacji gazowej/wydzial komunikacji ??
   jakie koszta?

ewnetulanie :
- wymiana swiec
- wymiana filtra powietrza
- wymiana przewodow WN
- wymiana oleju  ??

cos jeszcze ktos wie?

pozdro P

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: LPG jakie dodatkowe koszty oprocz instlacji ?


Za tego co wiem to dochodza koszty dodtakowe

- wpis do dowodu o isntalacji gazowej/wydzial komunikacji ??
   jakie koszta?


Znaczki skarbowe, ja płaciłem tydzień temu 6,50.


ewnetulanie :
- wymiana swiec


No tak, częściej niż na benzynie. Szczególnie jeśli masz instalacje I lub II
generacji. W wyższych generacjach (sekwencyjna, wtrysk) - możesz wymieniać
dopiero gdy silnik zaczyna działać gorzej.


- wymiana filtra powietrza


jw.


- wymiana przewodow WN


jw.


- wymiana oleju  ??


Olej wymieniasz wg instrukcji obsługi samochodu.


cos jeszcze ktos wie?


Droższe przeglądy - ca. 160zł.

Wymiana filtrów itp. w instalacji gazowej - co np. 15 tys. km.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Szarpanie przy ruszaniu
Witaj,

Miałem podobnie w Tipo - pomogły 3 rzeczy: wymiana przewodu od gażnika do
podciśnieniowego regulatora (to taki wężyk, był dziurawy, koszt 2zł ) +
wymiana kilku identycznych wężyków przy gaźniku (równeiż sparciały, koszt w
ramach tych 2zł) + regulacja zapłonu. Robocizna kosztowała coś koło 10zł.

W pierwszej kolejności stawiałbym na wąż od regulatora - poproś taki przewód
w pierwszym lepszym sklepie motoryzacyjnym i załóż sam - to trywialna robota
Na 99% u Ciebie jest coś podobnego

Pozdrawiam,
Rafal
Marea Weekend JTD

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: czy to mozliwe ze ford eskort 1.4 pali 10l gazu w miescie?
xlx napisał(a):


Witam,
czy to mozliwe ze ford eskort 1.4 pali 10l gazu w miescie?
Pozdrawiam,
xlx


mam takiego (jeszcze)
nie zmieniałbym go gdyby palił tylko tyle :)

po wymianie przewodów, świec, regulacji, bierze 12l.

pzdr,
Grzesiek

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: guma pod gaznikiem
Witam,
czy ktos juz moze przerabial wymiane gumy na ktorej trzyma sie gaznik w Audi
80 z silnikiem 1,8 (oznaczenie PM)? Podczas wymiany przewodu odmy poprostu
za silno pociagnalem za przewod i guma sie rozerwala :-/. Czy cos grozi
jesli jeszcze pare dni bede tak jezdzil z taka szczelina ??. Silnik chodzi
raczej normalnie, jest tylko problemik przy zapalaniu bo wtedy jest ta
szczelina i zasysa powietrze, ale jak juz zalapie to guma sie laczy.
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: guma pod gaznikiem
DrayVer <dray@op.plnapisał(a):


Witam,
czy ktos juz moze przerabial wymiane gumy na ktorej trzyma sie gaznik w Audi
80 z silnikiem 1,8 (oznaczenie PM)? Podczas wymiany przewodu odmy poprostu
za silno pociagnalem za przewod i guma sie rozerwala :-/. Czy cos grozi
jesli jeszcze pare dni bede tak jezdzil z taka szczelina ??. Silnik chodzi
raczej normalnie, jest tylko problemik przy zapalaniu bo wtedy jest ta
szczelina i zasysa powietrze, ale jak juz zalapie to guma sie laczy.


W Golfie wymienialem pod monowtryskiem, silnik 1,8 RP. Z nieszczelna guma
jezdzilem nieswiadomy pewnie sporo czasu. Nowa kosztowala ok. 80 zlociszy.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Przewody WN - jakie ?
Witam
Mysle ze nadszedl czas wymiany przewodow, maja juz swoje lata i kilometry,
wiec trzeba zmienic i tu pytanie, jakie ? Czy macie jakies preferencje co do
producentow ?
Chodzi generealnie o to zeby kupic cos rozsadnego ale w rozsadnej cenie,
jedne sa po 200 zl za komplet inne po 900 zl za komplet
Jesli macie jakies doswiadczenia, bede wdzieczny za porade. Aha dodam ze
jezdze na LPG

Pozdrawiam
Tomec
325iX E30

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Oporny silnik.

Użytkownik Jan <pyt@o2.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ao8v0p$r7@news.onet.pl...


Co to moze byc? Skoda Favorit 135L. Normalnie nie ma problemu z
odpalaniem.
Gdy jednal auto postoi np. kilkanascie godzin, a na dworze jest wilgotno
(np. padalo w nocy) to nie chce odpalic, trzeba piłować rozrusznikiem
chyba
ze dwie minuty (z przerwami:) potem nagle odpala i jest ok. Gdy raz po
dluzszym postoju udało się bez problemow odpalić to po minucie auto zgaslo
i
tez trzeba było dlugo krecic rozrusznikiem. Podpompowanie paliwa reczna
pomka niewiele zmienia. Co moze byc przyczyna tego? Przewody zapłonowe?
cos
innego?


*** mysle, ze wymiana przewodow, to dobry pomysł, zaszkodzic nie zaszkodzi,
a moze pomóc :-)

Mulec

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Oporny silnik.


"Mulec" <mu@go2.plwrote in message

Użytkownik Jan <pyt@o2.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ao8v0p$r7@news.onet.pl...
| Co to moze byc? Skoda Favorit 135L. Normalnie nie ma problemu z
odpalaniem.
| Gdy jednal auto postoi np. kilkanascie godzin, a na dworze jest wilgotno
| (np. padalo w nocy) to nie chce odpalic, trzeba piłować rozrusznikiem
chyba
| ze dwie minuty (z przerwami:) potem nagle odpala i jest ok. Gdy raz po
| dluzszym postoju udało się bez problemow odpalić to po minucie auto zgaslo
i
| tez trzeba było dlugo krecic rozrusznikiem. Podpompowanie paliwa reczna
| pomka niewiele zmienia. Co moze byc przyczyna tego? Przewody zapłonowe?
cos
| innego?

*** mysle, ze wymiana przewodow, to dobry pomysł, zaszkodzic nie zaszkodzi,
a moze pomóc :-)


Poza tym: sprawdzić czystość styków na ww, przewodach,
cewce i module zapłonowym, kopułka, palec, świece.
Jak nie pomoże to membrana w pompie (z opisu wynika, że rozbieralna).
Ssanie dobrze ustawione ?
Filtr paliwa nie zatkany ?
Zaworek odpowietrzający OK ? (nie ma syku przy otwieraniu baku ?)

<<JareKKK<<

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Oporny silnik.


| tez trzeba było dlugo krecic rozrusznikiem. Podpompowanie paliwa
reczna
| pomka niewiele zmienia. Co moze byc przyczyna tego? Przewody
zapłonowe?
| cos
| innego?

| *** mysle, ze wymiana przewodow, to dobry pomysł, zaszkodzic nie
zaszkodzi,
| a moze pomóc :-)


Pomoglo, Skoda odpalila za pierwszym razem z nowymi kablami:)

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Wymiana przewodów paliwowych - auto nie działa
Witam serdecznie szanownych grupowiczy. Wczoraj postanowilłem wymienić
przewody paliwowe przy silniki, bo te oryginalne były już w opłakanym stanie
i przeciekały (przez co było czuć zapach benzyny w aucie podczac pracy
nawiewu  ). Przewody zostały wymienione, lecz teraz samochód nie chce
zapalić. rozumiem, że układ mogł zostać zapowietrzony, ale próby odpalenia
trwały na tyle długo, iż uważam że powinien się odpowietrzyć. Dopuściłem do
siebie także alternatywę złego doprowadzenia przewodów (na przemian wlotowy
i wylotowy). Zamieniłem przewody przy silniku, lecz to nie przyniosło
pożądanego efektu. Jednak dzięki temu zabiegowi jestem prawie na 100%, że
początkowo dobrze zamontowałem przewody. Gdy przewody były stare, pompa
wytwarzała na tyle duże ciśnienie, że po zgaszeniu silnika paliwo nadal
tryskało z przewodu dolotowego (IMHO bliżej kolektora) i to dość mocno
(ochlapując cały kolektor wydechowy). Przy zamianie kolejności na tym samym
przewodzie też było ciśnienie (paliwko chlupło przy zdejmowaniu), jednak
wiele mniejsze. Gdy wracałem do tego samego ustawienia ciśnienie się nie
pojawiło. W takim razie jeżeli przewody sa dobrze podłączone to co jest
przyczyną awarii? Zaznaczam, że samochód chodził bez najmniejszych
zarzutów - przed wymianą wjechałem na kanał. Chciałbym jeszcze dodać, że w
baku miałem nie wiele paliwa. Dokupiłem 2l w butelce, wieć w sumie wyjdzie
nie więcej niż 3-3,5. Może to za mało jak na zapowietrzony układ?

Renault 19 '93 Ph2 F3P 1,8 Benzyna

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Vectra B 2.0 16v - problem z silnikiem przy "wchodzeniu na obroty"

Użytkownik Bartosz Szewczyk <Bartosz.Szewc@nc-virtual.comw
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94ma76$27@news.ipartners.pl...

Witam,
    mam Vectre B 2.0 16v (1996 rok, 44 kkm przebiegu), od niedawna
bo
dopiero od ubieglego poniedzialku. Zdazylem juz jednak zauwazyc
problemy
podobne do tych które opisywal swego czasu jeden z grupowiczów.
    U mnie wyglada to tak, ze przy przyspieszaniu na jeszcze niskich
obrotach, tak ponizej 2000 (dzieje sie tak na wszystkich biegach,
równiez
podczas ruszania - co jest troche denerwujace) silnik dziwnie
pracuje, tak
jakby cos chrobotalo. Dopiero po wejsciu na obroty ok 2000 jest
O.K. -
pracuje pieknie i ma kopa jak trzeba. Troche to dziwne bo na luzie
pracuje
bardzo ladnie w calym zakresie obrotów.


CIACH
Jesli przy tym pojawiaja sie czasami pojedyncze szarpniecia, to
sugeruje wypadanie zaplonow. Rozwiazanie - wymiana przewodow i swiec.
Aby sie upewnic, mozesz w nocy (musi byc calkiem ciemno) odpalic
silnik i popatrzec pod maske. Jesli zobaczysz jakies iskierki, albo
cie kopnie ktorys kabel zaplonowy, to na pewno musisz je zmienic.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Yaris i gwarancyjna wymiana przewodow
CZesc!
    Otoz heh wlasnie za pare dni jade do serwisu na wymiane tych
tajemniczych przewodow hamulcowych idacych do bebnow. Ciekawe czy znowu bede
musial siedziec w serwisie 3h (tak jak ostatnio na przegladzie)? Moze ktos z
szanownych uzytkownikow podzieli sie uwagami co do wymiany przewodow -
dlaczego wymiana, czy sa jakies roznice? A moze przy "okazji" cos innego
wymieniaja? BTW moze poradzicie mi jakie oponki zimowe (do 220 zl za szt)
dac do mojego Yaracza? CZy rzeczywiscie Gislavedy sie tak dobrze spisuja? -
zalezy mi na makxymalnej kierowalnosci podczas deszczu i na sniegu oraz
lodzie.
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Yaris i gwarancyjna wymiana przewodow


| Moze ktos z szanownych uzytkownikow podzieli sie uwagami
| co do wymiany przewodow - dlaczego wymiana, czy sa jakies roznice?

Podobno Bigmanowski wymienial...ja wybieram sie w najblizszy piatek...wg
pana z ASO
czas wymiany to ~1h...


... wymiana, czy ewentualna wymiana ??
cytuje list TMP:
"... dokonamy sprawdzenie i ewentualnej wymiany przewodów układu hamulcowego
"

Jarek W.
Yaris 3d Terra
BLUE Laser
Bydgoszcz

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Yaris i gwarancyjna wymiana przewodow


"El_Chueco" <el_chu@wp.plwrote in message



Moze ktos z
szanownych uzytkownikow podzieli sie uwagami co do wymiany przewodow -
dlaczego wymiana, czy sa jakies roznice?


Mi pan powiedział, że w Finlandii mieli kłopoty spowodowane tym, że duże
ilości śniegu wbitego wokół przewodów powodowały ich niedrożność.
Nie pamiętam, czy powiedział że sprawdzę czy wymienią. Mam termin na 27/11.
Pozdrawiam,

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Yaris i gwarancyjna wymiana przewodow
On N, 17 lis 2002 21:13:22 GMT El_Chueco wrote:


 Moze ktos z szanownych uzytkownikow podzieli
sie uwagami co do wymiany przewodow - dlaczego wymiana, czy sa
jakies roznice? A moze przy "okazji" cos innego wymieniaja?


w toyota wlochy wchodzi w gre ewentualna wymiana ale nie doszlo nawet do
wjazdu na kanal bo nie mialem przy sobie gwarancji

sprawdzaja czy przewody sa dobrze wymieniaja i w zaleznosci od tego wymieniaja
lub nie

ja zalicze ta akcje przy okazji przegladu po 30k za tydzien lub dwa


moze poradzicie mi jakie oponki zimowe (do 220 zl za szt) dac do
mojego Yaracza?


ja juz drugi sezon jezdze na kormoran snow pro 175x65 r14
nie wywoluja zbyt duzego halasu, dobrze sprawdzaja sie na sniegu i lodzie,
niestety na mokrym przy ostrzejszym hamowaniu latwo zablokowac kola
ogolnie jestem zadowolony i polecam

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: warsztat [DC]


witam. Czy moze ktos polecic tani zaklad w DC w ktorym wykonaja dosc
prosta
naprawe. Chodzi mi o wymiane szczek i cyliderka, nie mam warunkow zeby
zrobic to samemu a nie chce zabulic za to jakos duzo. W Kielcach taka
robote
zrobili mi za 50zł a jak pytalem w pierwszym lepszym zakladzie na Ochocie
powiedzial ponad 100 : /


mi w ładzie wymienili same cylinderki  za 80pln - razem z kupnem.
a teraz za wymiane przewodow do zaciskow na przod chca 30pln+przewody.
to chyba nie duzo? no ale to ceny wroclawskie...

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Renault Laguna i LPG


A ostatnio na przegłądzie gazowym stał koło mnie facet z Nubirą i miał na
obudowie filtra powietrza zamontowaną metalową klapkę. Jest ona otwierana
do
góry (wyglada jak starodawna popielniczka) Spytałem go po co to - odparł,
że
gazowcy mu to założyli właśnie po to, żeby przy kichaniu nie rozpieprzało
mu
całego filtra. Wygądało to śmiesznie ale chyba zdawało egzamin.


fakt- tez mi taka zalozono jak rozwalilo obudowe, teraz pomaga, ale po
wymianie przewodow nie kicha


Fakt faktem że wszyscy gazowcy podkreślają, iż należy kupić porzadne
świece
BOSH , NGK i będzie po bólu.


mam NGK, ale przewody byly do bani

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: ! <escort> znowu prosba o opinie :)) pilne!


| Escort skladak: 1983 blacha, w dobrym stanie, nie ma widocznych dziur,

gdzie takiego znalazles, ja tez chce ;P
moj ma same dziury, a rocznik 84 ;-)


a teraz na powaznie
bardzo duzo tych escortow ma skorodowane progi/podloge z samego przodu zaraz
za przegroda czolowa i moze to byc widoczne niestety dopiero po wyciagnieciu
wykladzin
warto tez zobaczyc czy jest sucho w srodku
pozatym w takim silniku powinienes sie liczyc z paroma wydatkami
u mnie np. do wymiany sa wszystkie 8 popychaczy hydraulicznych bo nie
trzymaja oleju jak nalerzy, a na samym poczatku zaczalem od wymiany
przewodow WN+swiec+paru innych zuzytych elementow jak membrana
podcisnieniowa przy aparacie zaplonowym, co juz nie bylo takie zupelnie
tanie ;-)

pozdrawiam
Squadak

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Ksiazka o CC700.
On Thu, 21 Feb 2002 10:02:11 +0100, "Mirek" <mirek_mac@go2.pl
wrote:


Ja świece wymieniałem u mechanika i dość się facet przy tym upocił.Odnośnie
książki to widziałem w supermarkecie chyba Tesco,ale wcześniej ją miałem od
kolegi-badziewie totalne.Tak jest to wszystko opisane że prostej naprawy nie
można zrobić


Co do świec to masz rację - niezła akrobatyka. Ja się nieźle
namęczyłem przy wymianie przewodów WN.
Co do książki - nie wiem o jakiej piszesz ale ja posiadam książkę
wydaną przez WKiŁ i IMHO bardzo dobrze jest tam wszystko opisane.

Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  je@irc.pl

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Kto wie i powie.


Cylinder - tlok.


Rudy nie strasz czlowieka.
U mnie w Golfie II 1.8GT  na wtrysku co prawda
bylo to samo w zeszlym roku - pisalem o tym na grupie.
Latem nie chcial zapalac i nie pomoglo reg. zaplonu
wymiana sondy lambda przyszla zima i jak reka odjal - jest OK
samo przyszlo samo poszlo :-)) dziwny ten Golf tzw samonaprawiajacy sie :-)
takze niech kolega Witek sie nie przejmuje tylko poustawia
gazniczek i zaplon, niezaszkodzi tez wymiana przewodow WN jesli
maja pow 2 lat. Nie wiem czy w Witka VW jest eletryczny zaworek
dodajacy nieco paliwa jak silnik jest zimny - niektore gaznikowe Golfy
takie ustrojstwo posiadaly, jesli ma to pewnikiem bedzie wlasnie to.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Kupno Cinquecento
Stan zawieszenia (szczególnie tył tuleje metalowo-gumowe), stan silnika
(wycieki), serwisowanie, ogólne działanie elektryki. A poza tym standardowo:
czy nie "zwinięty", który właściciel, ewentualne "dzwonki", przebieg, w jaki
sposób był użytkowany. Jeśli nie był naprawiany po stłuczce nie powinien w
ogóle rdzewieć (balchy ocynk). Ja sam jeżdżę CC 700 A.D.1996. Jestem 2
właścielem. Od ponad roku gdy go użytkuję zrobiłem: oczywiście na początku
wymianę oleju, wymiana termostatu (ogrzewanie ochładzało ;-), wymiana linki
ręcznego i tylnego lewego cylinderka hamulcowego (się zapiekł), wymiana
przewodów WN i świec, wymiana łożysk uszczelniających półosi i simerringu
wałka napędowego (likwidacja wycieków oleju ze skrzyni) i łożyska
wyciskowego (przy okazji rozkręcenia okazało się, iż dobrze byłoby je
wymienić).  to chyba wszystko. Napisz, czy kupiłeś autko i opisz je.
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Regeneracja maglownicy - ciężko pracująca kierownica
Witam,
W moim samochodzie (Rover 416, 96) została wykonane następujące
naprawy:
-       regeneracja maglownicy,
-       wymiana sworznia wahacza,
-       regeneracja sworznia prawego-dolnego,
-       wymiana przewodu od wspomagania.
Oczywiście te elementy były zdemontowane i zamontowane ponownie. Przy
okazji wymieniono płyn we wspomaganiu kierownicy. Na końcu ustawiono
zbieżność.

Niestety po tych zabiegach całość nie sprawuje się tak, jak bym
tego oczekiwał. Kierownica bardzo ciężko pracuje. Na postoju, bez
wspomagania w zasadzie nie jestem w stanie kręcić kierownicą. W
warsztacie twierdzą, że jest to normalne i za kilka dni minie, jednak
nie jestem co do tego przekonany. Znajomy mi podpowiedział, że może
za mocno skręcili całość.
Prośba o podpowiedź, czy jest to normalne, czy od razu powinienem
reklamować.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: nie lubi wilgoci...
Witam!
Autko (gaznikowiec) juz jest po wymianie przewodow WN, kopulki i palca
rozdzielacza. Co dalej? Bydle ksztusi sie jak jest wilgotno. Nie szkodzi
mu wjechanie w kaluze, jazda w deszczu, ale kiedy na dworze jest dlugo
wilgotno, "gubi" zaplony. Pali na dotyk, a po nagrzaniu na b.jalowym na
obrotomierzu widac, jak wylacza sie 1 gar, czasem dwa i wiecej. Pomaga
na jakis czas przegazowanie lub jazda na wysokich obrotach, ale i wtedy
potrafi sie zaksztusic. Latem mu sie to nie zdarza. Kochana redakcjo,
pomocy!!

Konrad

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: nie lubi wilgoci...


Konrad Urbanski wrote:

Witam!
Autko (gaznikowiec) juz jest po wymianie przewodow WN, kopulki i palca
rozdzielacza. Co dalej?


Wszystko, co jest na drodze wysokiego napięcia:
1) Cewka
2) kondensatory
3) swiece
4) modul zaplonowy (jesli jest)
Moze warto oczyścić gniazda świec? Zgromadzony tam syf potrafi nieźle
odprowadzać
prąd na masę.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: nie lubi wilgoci...


Fakir wrote:
Konrad Urbanski wrote:

| Witam!
| Autko (gaznikowiec) juz jest po wymianie przewodow WN, kopulki i palca
| rozdzielacza. Co dalej?

Wszystko, co jest na drodze wysokiego napięcia:


Czyli stawiasz na prad?

Konrad

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Pochwale sie...
Czesc!
Moja Skoda Felicia w ten weekend spalila srednio 8 litrow gazu na 100 km :)
(522 km / 42 l)
Nie bylo by w tym nic dziwnego gdyby nie to, ze przed wymiana przewodow,
filtru powietrza i filtru gazu spalala prawie 10 l.
Predkosc podrozna 60-90 km/h, jedynie przy wyprzedzaniu 100-110.

Pozdrawiam
AbeS
NRG Group Member

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: gaz w punto problem
przewody lub świece
Ja też jeżdżę Punto LPG i miałem taki sam przypadek, po wymianie przewodów
jest cacy.
Jeżeli jesteś z Trójmiasta mogę podpowiedzieć gdzie kupisz dobre przewody za
śmiesznie niskie pieniądze (a są sprawdzone i dobre)

pozdrawiam , Daniel
---------------------------


witam ma punto I zamontowałem w niej instalacje gazowe 3 lata temu; do tej
pory było wszystko ok, przejechałem na niej 30tys km i teraz mam problem
gdyż gdy jade na gazie i przyspieszam samochód "kopie i strzela"tak jakby
konczyl sie gaz zaś on jest; na benzynie nie mam tego problemu wymieniłem
filtr powietrza i dalej to samo; przez te 30 tys niue wymieniałem tego
filtra powietrza od gazu
czy ktos wie jaka moze byc przyczyna tego?
grzesiek


Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Gaz w Toyocie


na co warto zwrócić uwagę?


1. Doświadczony warsztat - najlepiej z rekomendacją zaufanej osoby, która
jest zadowolona z ich usług
2. Instalacja musi mieć wszelkie atesty - nie musisz nawet robić przeglądu,
tylko od razu idziesz z papierami do Wydz. Komunik.
3. Cena jest rzeczą drugorzędną - oszczędzisz 200 PLN, a spieprzysz sobie
samochód.
4. Eksploatacja - dodatkowe obciążenie, to:
a) przegląd instalacji gazowej co 20 kkm (najlepiej w warsztacie, który Ci
założył)
b) przy przeglądzie samochodu płacisz dodatkowo za przegląd instalacji
gazowej
c) częstsza wymiana przewodów wysokiego napięcia - w Toyocie ponoć "sypią
się" ok 130 kkm, czyli powiedzmy, że trzeba je wymienić koło 100kkm

Świece wymieniasz tak jak na benzynie, filtry też...
Ogólnie nie jest źle jak na pierwszy rzut oka.

Na razie jestem zadowolony z wykonania instalacji i zachowania samochodu.
Gdyby co, to w Radzyminie k. Warszawy mam dość dobry warsztat

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: co moze byc przyczyna?

Mam benzyne 2.2 16V wielopunktowy wtrysk bez katalizatora. Na wolnych
obrotach silnik chodzi rowno ale co kilka sekund dosc mocno nim zatrzesie.
Wystepuje to szczegolnie na cieplym silniku. Wskazowka obrotomierza stoi w
miejscu (jakies 850 obr/min) i nie wskazuje zeby obroty plywaly. Moze ktos
z
grupowiczow wie co moze byc przyczyna. Samochod ma przejechane 132 kkm.
Swiece i filtr powietrza sa nowe.


Mialem nie dawno podobny objaw, okazalo sie ze jeden przewod zaplonowy nie
laczyl i nie palil czasami jeden gar.
Po wymianie przewodow jak reka odjal.
Pozdrawiam Adam
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu


Objaw ten sam - jakby paliwo nie dochodziło...
Po 15 min delikatnego "piłowania" zaskoczył
- co jest grane?

Autko to Astra II diesel DI 16V kombi 1998r;
miał ktoś już taki kłopot ?


Wygląda że układ paliwowy się zapowietrza, nad dyszami wtryskowymi są
uszczelki które puszczają powietrze w układ, w baku nie ma pompki dodatkowej
wiec pompa wtryskowa chodzi na sucho i czasem sie uda jej zassać paliwo,
zwróć uwagę czy ten problem będzie występował przy parkowaniu przodem auta w
dół, jeżeli nie wystąpi to jest duża szansa że właśnie jest tak jak piszę,
można wówczas zacząć od wymiany przewodów przelewowych a gdy to nie pomoże
to do wymiany są te uszczelki, koszt 4szt po ok 30zł/szt + wymiana- czytaj
rozbieranie pół osprzętu silnika,
brat
Ps. Nie piłuj gdy sie zapowietrzy bo pompa odejdzie do krainy wiecznych
łowów, one sie zacierają gdy jest w nich paliwo a co dopiero bez.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Dlaczego po wystrzale gazu cięzko jest zapalić ?


Też Lanos. 1.5DOHC.

| Pomagalo wcisniecie gazu do dechy i wtedy po 2 sekundach pali. A tak poza
| tym jak ci strzela to sprawdz przewody albo regulacje instalki. Pomaga na
| strzaly.

Nie strzela na tyle czesto zeby była to awaria. Raz na pół roku kiedy
przydusze pedłą gazu na bardzo niskich obrotach. Interesuje mnie jednak
_dlaczego_ tak długo nalezy kręcić, bo wydaje mi się, że powietrze powinno
się przepompować znacznie szybciej.

Po prostu miałem kiedyś taką sytuację na zamykającym sie przejeździe
kolejowym ;) Wtedy jeszcze nie wiedziałem, ze na rozruszniku mozna pare
metrów zrobic ...


No to ja mialem taki sam silnik-baaardzo stresujace przezycie jak strzeli na
skrzyzowaniu:). Ael jak mowilem-mi pomagala regulacja instalki w serwisie
(mialem takaa zakladana w ASO Daewoo-Bedini) za 20pln a jak juz nic nie
pomagalo to wymiana przewodow. No i dobra rada-jak strzeli i zgasnie (dzo
dzis pamietam ten huk:) ) to wcisnij gaz do oporu i wtedy krec- u mnie
odpalal niemal od razu. A czemu tak sie dziej ze normalnie trzeba z 15 s
krecic to nie wiem...najwazniejsze ze mozna sobie z tym poradzic. Pzodrawiam

Michal

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Polonez '97-'98 1.4 (rover)


Bielcow <ad@trefny.plwrote:
to moze powiesz mi, jak u Ciebie wyglada odpalanie autka po
calej nocy. Ja musze ze 3 razy podchodzic do krecenia zanim
zalapie.


Mialem kiedys podobny problem. Problemy z zapaleniem wystepowaly
przede wszystkim gdy powietrze bylo dosc wilgotne. Pomogla
wymiana przewodow WN. Warto tez obejrzec swiece.


Ktos mi powiedzial, ze moze to byc pomplka paliwa, ktora po
wlaczeniu kluczyka nie zaczyna pracy. Mozliwe to jest ???


Tak. Jezeli rzeczywiscie pompka nie wlacza sie na okres 2 sekund
to moze to byc powod. Paliwo moze splynac i musisz troche pokrecic
zanim pompka je zaciagnie. Najpierw jednak zainteresowalbym sie
przewodami.


Gdzie jest przyczyna gdy podczas gwaltownego nacisniecia pedalu
przyspieszenia auto chwilke sie dlawi i gdy popuszcze go troszke
to dopiero zaczyna przyspieszac. Gdzie w takim silniku to mozna
regulowac. ???


Na gazie i na benzynie zachowuje sie tak samo? Moze masz cos nie
tak z komputerem i mieszanka ma zly sklad? Niestety w Poldkach 1.4
nie dziala kontrolka Check Engine i trzeba by jechac podlaczyc
go pod kompa zeby stwierdzic, czy cos mu dolega.
Byc moze masz zasyfiony silniczek krokowy. Zajrze jeszcze do ksiazki
i jutro napisze co moze byc jeszcze nie tak.

Piotr Konieczny
Polonez Caro+ 1.4

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: PUNTO I - do ASO!!!!!!!!!!
Wczoraj dostalem listem poleconym zaproszenie od FIATa do niezwlocznego
odwiedzenia ASO w celu sprawdzenia i ewentualnej wymiany przewodow
hamulcowych-plyn w razie wymiany gratis. Poniewaz moze nastapic ich
uszkodzenie tj. utlenianie sie, korozja  w wyniku dzialania soli w
okresie zimowym i w wyniku  innych czynnikow atmosferycznych.Auta objete
przegladem maja koncowy numer nadwozia: 750057
Pozdrawiam
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: PUNTO I - do ASO!!!!!!!!!!
Witam.


Wczoraj dostalem listem poleconym zaproszenie od FIATa do niezwlocznego
odwiedzenia ASO w celu sprawdzenia i ewentualnej wymiany przewodow
hamulcowych-plyn w razie wymiany gratis...


To chyba bardziej akcja marketingowa ;-)
Moi rodzice też dostali, byli na bezpłatnej wymianie. Jeden krótki, metalowy
przewód im wymienili, chociaż i tak był w dobrym stanie...

Sebastian.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: PUNTO I - do ASO!!!!!!!!!!


Wczoraj dostalem listem poleconym zaproszenie od FIATa do niezwlocznego
odwiedzenia ASO w celu sprawdzenia i ewentualnej wymiany przewodow
hamulcowych-plyn w razie wymiany gratis. Poniewaz moze nastapic ich
uszkodzenie tj. utlenianie sie, korozja  w wyniku dzialania soli w
okresie zimowym i w wyniku  innych czynnikow atmosferycznych.


To się nazywa "kampania nawrotowa 4400" i trwa już jakieś półtora rok z
okładem. Aż dziw, że dopiero teraz cię zawiadomili...

http://www.motonet.com.pl/archiwum/0106/01062101j.html


Auta objete przegladem maja koncowy numer nadwozia: 750057


Taaaaaaa? Ciekawe... To ile jeździ tych aut z identyczną końcówką nadwozia???
Pięć? A może ze sto? ROTFL.

Kampanii nawrotowej podlegają punto z lat 1993 - 1996(1997) tym że co do aut
z rocznika 1997 są wątpliwości nawet wśród dealerów, czy podlegają,czy nie.

http://www.pol-car.com.pl/aktualnosci/punto_przewody.htm

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: !!! FARBA TUNINGOWA !!!
Januszu M,

A o ochronie srodowiska to juz cos jaskolki spiewaly ....
Nie mialem nigdy problemow .... w koncu podczas ulewy pod maska jest tak samo
wilgotno ...
jezeli twoje wozki maja problemy polecam wymiane przewodow wysokiego napiecia
,...
spytaj tego mechanika .. czym to robi .... miej potem tyle odwagi cywilnej i
napisz na forum ....
jezeli nie robi tego detergentani z woda pod cisnieniem to do autoryzacji
jakiegokolwiek producenta
jest mu jeszcze daleko ....

Pawel

"Janusz M. Kaminski" schrieb:

Użytkownik pawel <c@telda.netw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38DBE43C.F7212@telda.net...
| A co man zrobic jak sie uswini ....
| szczoteczka do zebow .... czy mam wylizac ....
| jakies przeciwwskazania ?..

Nafta, benzyna, ale nie woda!
Widac nie doswiadczyles jeszcze padu elektryki, uszkodzen wodnych itp..
szkoda  - jak doswiadczysz to zrozumiesz. Pare autke po myciu mialem okazje
obejec.
Powiem szczerze - jeszcze w zadnym aucie nie mylem silnika woda - zawsze
robil mi to mechanik przy okazji czynnosci serwisowych. I nie woda a nafta,
czy benzyna..

--
Pozdrawiam,

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: !!! FARBA TUNINGOWA !!!
Użytkownik pawel <c@telda.netw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38DC8685.3AC52@telda.net...

Januszu M,

A o ochronie srodowiska to juz cos jaskolki spiewaly ....
Nie mialem nigdy problemow .... w koncu podczas ulewy pod maska jest tak
samo
wilgotno ...
jezeli twoje wozki maja problemy polecam wymiane przewodow wysokiego


napiecia

Tak, ale przy deszczu nie wali Ci woda pod cisnieniem od gory na motor.
Poczekaj troche ;)) - cewka, przewody, -zobaczysz jak fajnie sie kupuje...


spytaj tego mechanika .. czym to robi .... miej potem tyle odwagi cywilnej
i
napisz na forum ....


juz pisze, bo napisalem wczesniej. Robi to nafta i benzyna.


jezeli nie robi tego detergentani z woda pod cisnieniem to do autoryzacji
jakiegokolwiek producenta
jest mu jeszcze daleko ....


No i chwala mu za to, bo jakbym w ASO zobaczyl cymbala, ktory mi s Karcherem
podchodzi do silnika, to osobiscie bym mu ten Karscher w tylek wsadzil.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: !!! FARBA TUNINGOWA !!!

"Janusz M. Kaminski" schrieb:


Użytkownik pawel <c@telda.netw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38DC8685.3AC52@telda.net...
| Januszu M,

| A o ochronie srodowiska to juz cos jaskolki spiewaly ....
| Nie mialem nigdy problemow .... w koncu podczas ulewy pod maska jest tak
samo
| wilgotno ...
| jezeli twoje wozki maja problemy polecam wymiane przewodow wysokiego
napiecia

Tak, ale przy deszczu nie wali Ci woda pod cisnieniem od gory na motor.
Poczekaj troche ;)) - cewka, przewody, -zobaczysz jak fajnie sie kupuje...


przewody mam metalowe.... a cewki wcale ....
nawet w zacofanych benzynach wytrzymuja ten zabieg bez szwanku ....


| spytaj tego mechanika .. czym to robi .... miej potem tyle odwagi cywilnej
i
| napisz na forum ....

juz pisze, bo napisalem wczesniej. Robi to nafta i benzyna.

| jezeli nie robi tego detergentani z woda pod cisnieniem to do autoryzacji
| jakiegokolwiek producenta
| jest mu jeszcze daleko ....

No i chwala mu za to, bo jakbym w ASO zobaczyl cymbala, ktory mi s Karcherem
podchodzi do silnika, to osobiscie bym mu ten Karscher w tylek wsadzil.


Super .... ciemnogrod i zacofanie ... za kilka lat moze dojzejesz ... dorosniesz
....

pozdrawiam
pawel

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Escort 93'-LPG-Strzaly
Mam Escort-a 93' 1,6 16V z instalacją LPG BRC.
Co jakiś czas potrafi mi strzelić, co skutecznie straszy mi
pasażerów(ki). Na szczęście ma założone takie ustrojstwo z
gumy przez które to strzały wychodzą "bokiem".
Znajomy sugeruje mi wymiane przewodów WN, lecz
zanim sie na to zdecuduje (140,-) chciałbym posłuchać
opinii grupowiczów.

                                  Hej  Jarek Piergies :-)

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Escort 93'-LPG-Strzaly
Jarek napisał(a):


Co jakiś czas potrafi mi strzelić,
<ciach
Znajomy sugeruje mi wymiane przewodów WN, lecz
zanim sie na to zdecuduje (140,-) chciałbym posłuchać
opinii grupowiczów.


Znajomy ma troche racji. Strzaly oznaczaja przewaznie niesprawny zaplon i
"gubienie" iskry. Przy zasilaniu benzynowym na ogol sie nawet tego nie
zauwaza. Przy gazowym strzela.

Moga byc kable, swiece czy mowiac ogolnie instalacja zaplonowa (ale jesli
masz stare kable to typuje w kable).

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Escort 93'-LPG-Strzaly
Mon, 21 May 2001 11:48:30 +0200 Jarek <jar@bsb.com.plnapisał(a):


Mam Escort-a 93' 1,6 16V z instalacją LPG BRC.
Co jakiś czas potrafi mi strzelić, co skutecznie straszy mi
pasażerów(ki). Na szczęście ma założone takie ustrojstwo z
gumy przez które to strzały wychodzą "bokiem".
Znajomy sugeruje mi wymiane przewodów WN, lecz
zanim sie na to zdecuduje (140,-) chciałbym posłuchać
opinii grupowiczów.


1. Sprawdzić filtr powietrza
2. Sprawdzić (wymienić świece)
3. Wyregulować gaz
4. wyregulować zawory

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: techniczne pytanie
Co ile tys. km przebiegu Waszym zdaniem zaleca sie wymiane przewodow
wysokiego napiecia? Mam w aucie taki nieprzyjemny objaw, ze przy
dynamiczniejszym przyspieszaniu(choc nie tylko) da sie odczuc cos jakby
"ginace" zaplony. Obajw jest taki jakby samochod doslownie na ulamek sekund
tracil moc. Niby to nic wielkiego i spokonie mozna z tym jezdzic, ale
przyznam ze ja baaardzo nie lubie gdy cos jest nie tak w autku i wkurza mnie
taki stan rzeczy. Dodam ze swiece byly zmieniane i praktycznie nic sie nie
zmienilo :( Przebieg auta 94kkm, kabelki oryginalne, chyba od nowosci nie
zmieniane. I przy okazji moze ktos moze mi polecic jakies dobre i za
rozsadna cene przewody? Oryginalne oplowskie to wydatek rzedu 570pln :(((( a
moim skromnym zdaniem to chyba lekka przesada.
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: techniczne pytanie


Co ile tys. km przebiegu Waszym zdaniem zaleca sie wymiane przewodow
wysokiego napiecia? Mam w aucie taki nieprzyjemny objaw, ze przy
dynamiczniejszym przyspieszaniu(choc nie tylko) da sie odczuc cos jakby
"ginace" zaplony. Obajw jest taki jakby samochod doslownie na ulamek
sekund
tracil moc. Niby to nic wielkiego i spokonie mozna z tym jezdzic, ale
przyznam ze ja baaardzo nie lubie gdy cos jest nie tak w autku i wkurza
mnie
taki stan rzeczy. Dodam ze swiece byly zmieniane i praktycznie nic sie nie
zmienilo :( Przebieg auta 94kkm, kabelki oryginalne, chyba od nowosci nie
zmieniane. I przy okazji moze ktos moze mi polecic jakies dobre i za
rozsadna cene przewody? Oryginalne oplowskie to wydatek rzedu 570pln
:(((( a
moim skromnym zdaniem to chyba lekka przesada.


IMHO co 50kkm,nie zalowac,kupowac dobre,ale chyba nawet te dobre beda tansze
od oplowskich:)
Pozdrufka
Kajman

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Zapłon


On Wed, 26 Sep 2007 21:51:10 +0200,  Mr_Os wrote:
Jak sprawdzić, czy zapłon sie przestawił?bez wizyty u  "szpeca"?


Teraz to juz tylko lampa stroboskopowa niestety.

Ewentualnie obejrzyj silnik - moze masz czujnik przy kole zamachowym -
mala szansa zeby sie przestawil.


Jakie są może objawy przestawionego zapłonu


Jak przyspieszy to takie charakterystyczne dzwieczne odglosy sie
pojawiaja. Z reguly przy probie przyspieszania.


i czy silnik od czegoś takowego może sie "rozlecieć"?


Moze.


Czy zmiana świec i przewodów WN może na takie przestawienie wpłynąć?


Dawniej czujniki byly w aparacie zaplonowym i regulowalo sie przez
obrot jego. Przy wymianie przewodow mozna obrocic.


autko chodzi jak z nut, ale od jakiegoś czasu pojawiają się lekkie"dziury"
podczas przyśpieszania, zmulenie i potem dopiero parcie do przodu i jakieś
dziwne ciuchutkie tyrkotanie z przodu:-)


to niestety moze byc to.

J.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Przewody WNP w Pasku B4
Mysle że pojawiła sie konieczność wymiany przewodów wys napiecia w Pasku B4
z 95 roku.1.8+LPG
Świeczki już kupiłem NGK, bo nie wiem kiedy cbyło wymieniane, a już 40 tys
zrobiłem od zakupu..
Chciałem kupić przewody  BERU, takie mi polecono
Ale do silnika ADZ jest jakiś problem... W interCarsie , gdzie mnie wszyscy
mechaniorzy kierowali bym sobie kupił, nie ma do ADZ. Ma to jakieś znaczenie
, że kupię sobie takie co pasują do silnika z innym oznaczeniem  ztego
samego roku produkcji  mimo, że katalogowo nie pasują do mojego?
Ewentualni jakie przewody wyscie polecali i czy od razu wymieniać kopułke i
palec?
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Przewody WNP w Pasku B4
Del_Rey pisze:

Mysle że pojawiła sie konieczność wymiany przewodów wys napiecia w Pasku B4
z 95 roku.1.8+LPG
Świeczki już kupiłem NGK, bo nie wiem kiedy cbyło wymieniane, a już 40 tys
zrobiłem od zakupu..
Chciałem kupić przewody  BERU, takie mi polecono
Ale do silnika ADZ jest jakiś problem... W interCarsie , gdzie mnie wszyscy
mechaniorzy kierowali bym sobie kupił, nie ma do ADZ. Ma to jakieś znaczenie
, że kupię sobie takie co pasują do silnika z innym oznaczeniem  ztego
samego roku produkcji  mimo, że katalogowo nie pasują do mojego?
Ewentualni jakie przewody wyscie polecali i czy od razu wymieniać kopułke i
palec?


Skóra sztuczna czy naturalna?
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: wilgosc w przewodzie paliwowym
Witam

jezdzie 27 letnim vw passatem b1 i niebyloby zadnych klopotow poza tym ze
przy duzych deszczach czy roztapniajacych sie sniegach nie moge odpalic
samochodu. walcze krece a on nic i mam podejrzenie ze jest to wina
skraplajacej sie w przewodach paliwiwych wilgosci itp. czy jest na to jakas
rada poza kupieniem nowego samochodu lub wymianie przewodow paliwowych czyli
tych rurek takich??

moze macie jakis sposob na to a moze sa jakies specyfiki chemiczne ktore
pomagaja na takie awarie

zajac77

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: wilgosc w przewodzie paliwowym


jezdzie 27 letnim vw passatem b1 i niebyloby zadnych klopotow poza tym ze
przy duzych deszczach czy roztapniajacych sie sniegach nie moge odpalic
samochodu. walcze krece a on nic i mam podejrzenie ze jest to wina
skraplajacej sie w przewodach paliwiwych wilgosci itp. czy jest na to
jakas
rada poza kupieniem nowego samochodu lub wymianie przewodow paliwowych
czyli
tych rurek takich??


Raczej zaplon. Przewody, kopulka, styki.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: wilgosc w przewodzie paliwowym
Witam


jezdzie 27 letnim vw passatem b1 i niebyloby zadnych klopotow poza tym ze
przy duzych deszczach czy roztapniajacych sie sniegach nie moge odpalic
samochodu. walcze krece a on nic i mam podejrzenie ze jest to wina
skraplajacej sie w przewodach paliwiwych wilgosci itp. czy jest na to
jakas
rada poza kupieniem nowego samochodu lub wymianie przewodow paliwowych
czyli
tych rurek takich??

moze macie jakis sposob na to a moze sa jakies specyfiki chemiczne ktore
pomagaja na takie awarie


U mnie dosc regularnie zamarza w filtrze paliwa woda wydzielajaca sie z
tegoz (paliwa). Zapobiegac temu zjawisku moge tylko przez dolewanie
denaturatu do baku co jakis czas. Natomiast jesli chodzi o Ciebie, to w
pierwszej kolejnosci zainteresuj sie elementami WN. Czyli to beda kable WN,
kopulka, ew cewka zaplonowa. Te elementy musza byc czyste, bez zadnych
pekniec i itp. Ja mam wymienione przewody WN, kopulke i nawet jak kiedys
grzebalem pod maska w czasie deszczu, to auto odpalilo bez szemrania, choc
cala instalacja byla doslownie mokra. Moze zastosuj sie do powyzszych
wskazowek. Jesli dalej beda klopoty z paleniem, to bedziemy sie zastanaiwac
dalej co sie dzieje.

Pozdrawiam
 Radek

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Przewody WYS. NAPIECIA


| Oby tylko one. Bo jesli nie, to czeka cie robota przy uszczelce pod
| glowica.

Moglbys dalej pociagnac watek? Jaka jest przyczyna gasniecia?


Mi gasnie zaraz po odpaleniu juz od roku uszczelka pod glowica ma sie
dobrze. W tym czasie przejechalem jakies 30 kkm. Smiem nawet twierdzic, ze
to nie ma z tym nic wspolnego - kiedys slyszalem ze ma to powiazanie z
ukladem odprowadzania par paliwa, ale to chyba tylko pogloski.

Nie naprawiam tego, bo az tak bardzo mi to nie przeszkadza i nigdy nie mam
czasu w tej sprawie cos dzialac, w tej chwili powazniejsze rzeczy na glowie
(zawieszenie).

Aha - u mnie wymiana przewodow WN w tej sprawie nic nie zmienila. Jeszcze
jeden maly szczegol - generalnie odpalam na benzynie (automat), ale mam
mozliwosc odpalania bezposrednio z gazu i wtedy nie gasnie :)))

Pozdr
MiKo-Punto-75-mpi-elx-zagazowany-nadal nieoklejony :(

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Dziurawy przewod paliwowy Vectra A
Witam!
Mam dziurawy przewod paliwowy (jakies 10cm przed sama listwa wtryskowa,
silnik C20XE). Paliwko leci jak z fontanny na kolektor ssacy. Jest jakis
szybki i skuteczny sposob "zaklejenia" czegos takiego? Czy pozostaje tylko
wymiana przewodu?
Adam
Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Dziurawy przewod paliwowy Vectra A
On 11 Wrz, 14:21, "Adam" <szpaczk@wp.plwrote:


Witam!
Mam dziurawy przewod paliwowy (jakies 10cm przed sama listwa wtryskowa,
silnik C20XE). Paliwko leci jak z fontanny na kolektor ssacy. Jest jakis
szybki i skuteczny sposob "zaklejenia" czegos takiego? Czy pozostaje tylko
wymiana przewodu?
Adam


Nie ma co si  bawi . To paliwo i gor cy koletor albo alternator. Kup
przewody elastyczne paliwowe w sklepie i wymie . To ma o roboty a
chodzi o Twoje bezpiecze stwo.
 wiczy em ten temat w Vectrze A z silnikiem C20NE. Prosta sprawa,
tylko trzeba si  czasami w adowa  z  apami w zakamarek.
POzdrawiam
-=Elwood=-

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: autamatic "drży, faluje"


w tzw. międzyczasie dotarłem do mechanika, który stwierdził że nie pali na
wszystkie gary, i chciał zacząć naprawę od wymiany świec :-O

chyba zacznę jeździć rowerem ( nie roverem)


Własnie ja naprawiłem sobie swego automata co miał takie same objawy.
Nie miał mocy, jałowe obroty miał za niskie i niestabilne, silnikiem
szarpało i rzucało aż wpadał w rezonans.

Przyczyna nie palenie na garach z powodu przewodów wys. napięcia co miały
swoje lata i przebicia były.
Twój mechanik zaczyna prawidłowo, przewody i świece.

Ja po wymianie przewodów znów mam silnik pracujacy "jak ta lala."

Robert

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: autamatic "drży, faluje"
Użytkownik SP6VWX napisał:


Twój mechanik zaczyna prawidłowo, przewody i świece.

Ja po wymianie przewodów znów mam silnik pracujacy "jak ta lala."


no niestety wymiana świec nic nie zmieniła, mechanior twierdzi że nie
pali na trzeci gar, i na bardzo chce się podjąc naprawy
trza poszukać innego fachmana....

możecie kogoś polecić we wrocu ???

r

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: autamatic "drży, faluje"


Robert Steward wrote:
no niestety wymiana świec nic nie zmieniła, mechanior twierdzi że nie
pali na trzeci gar, i na bardzo chce się podjąc naprawy


Zrób sprawdzanie kompresji i w ten sposób dowiesz się czy motorek się
nie kończy, druga opcja to podparte zawory, trzecia - najłatwiejsza i
najmniej bolesna (od niej zacznij) to wymiana przewodów zapłonowych,
kopułki, palca rozdzielacza...
r

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Mercedes 190 2.0 benzyna i instalacja gazowa

3. W tym roczniku wystepowaly auta bez sondy lambda wiec jak mozna  
zalozyc


Od 89' wystepowal wylacznie KE-jetronic,
hmm... czym rozni sie on od K-jetronic ?? ;-)


4. Wzgledy ekonomiczne? gaz okolo 2,5pln, co 10.000 wymiana swiec ok 100  
pln


czemu nie co 5k, albo co 1k ?


a co 30 .000 wymiana przewodow okolo 200 pln za dobre przewody doliczyc


jw

pozdrawiam Blyskacz

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Do speców - wspomaganie...


"Rafał Gładysz" <rgladyszNOS@poczta.onet.plwrote:
Witam,
Jakie jest mniej więcej ciśnienie w przewodach wspomagania kierownicy w
samochodzie osobowym?


W Sierrze? 12 atmosfer.


Mam pęknięty przewód (dokładnie przetarty i zastanawiam sie nad zalutowaniem
go, ew. dołożeniem rurki miedzianej na łączeniu?
Czy wytrzyma to ciśnienie jakie daje pompa?


Jedynie lut twardy, czyli mosiądz, albo spaw. Ewentualnie wymiana
przewodu - zakłady zajmujące się hydraulika siłową mogą dorobić takowy.

Przeglądaj resztę odpowiedzi



Temat: Do speców - wspomaganie...

Użytkownik Adam Płaszczyca <_@irc.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al5fiu$q04@news.onet.pl...


"Rafał Gładysz" <rgladyszNOS@poczta.onet.plwrote:
| Witam,

| Jakie jest mniej więcej ciśnienie w przewodach wspomagania kierownicy w
| samochodzie osobowym?

W Sierrze? 12 atmosfer.

| Mam pęknięty przewód (dokładnie przetarty i zastanawiam sie nad
zalutowaniem
| go, ew. dołożeniem rurki miedzianej na łączeniu?
| Czy wytrzyma to ciśnienie jakie daje pompa?

Jedynie lut twardy, czyli mosiądz, albo spaw. Ewentualnie wymiana
przewodu - zakłady zajmujące się hydraulika siłową mogą dorobić takowy.


Dzieki


     ___________ (R)
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026
  ___/ /_  ___       ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
 _______/ /_     IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
___________/     mail: _@irc.pl UIN: 4098313 GG: 3524356


Pozdrawiam

Przeglądaj resztę odpowiedzi




Strona 2 z 4 • Wyszukano 348 wyników • 1, 2, 3, 4  

Powered by WordPress dla [rozowe paznokcie]. Design by Free WordPress Themes.